četrtek, 14. maj 2015

"Soreli" - Piro

Pozdravljen ljubitelj vina!

O različnih poimenovanjih zdaj bivšega furlanskega tokaja sem že govoril. "Soreli" je še eden izmed takih imen. Kaj pa pomeni? Preprosto, sonce!

Vinska klet Piro me je med zadnjim obiskom popolnoma navdušila. Sicer sem o dveh vinih iz te kleti že pisal: chardonnay in merlot bosc. Prvi me ni navdušil, medtem ko je drugi po mojem mnenju eden najboljših merlotov v Sloveniji. Napisal sem že, da so v kleti znani po toplih in krepkih vinih. Tudi ta je imel kar 14.0% alkohola in precej presenečeni smo bili nad dejstvom, da se ga sploh ne čuti. 

Naj zdaj razkrijem, da je to vino najboljši sveži tokaj in eno najboljših belih svežih vin nasploh, kar sem jih kdaj pil. Navduši s svojo polnostjo, uravnoteženostjo in izredno sortnostjo. Kot vedno si lahko več o vinu prebereš pod sliko.



Sorta: 100% sauvignonasse ali zeleni sauvignon
Letnik: 2013
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 14.0%
Vinifikacija: Vino se je pridobilo s postopkom hladne maceracije, ki je trajala 24 ur. Nato je vino do ustekleničenja zorelo v inoks cisternah.

Opis vina:
Vino je svetlo zlate barve z nežnimi zelenimi odtenki. Aroma je lepa, sortna, srednje izražena, po zeliščih, kontinentalnem sadju in malenkost po oreščkih. V ustih je vino suho, z dokaj polnim telesom, zelo lepo uravnoteženo – mehko, tudi malenkost masleno in oreščkasto. Alkohola sploh ni čutiti. Pookus je kar dolg, s sortnim zaključkom po oreških – mandljih. 

Na kratko: Najboljši “tokaj” in eno najboljših belih svežih vin kar sem jih kdaj pil.
Ujemanje s hrano: Vino se zelo dobro ujame s pršutom in z olivami polnjenimi z mandlji.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."