torek, 9. junij 2015

Utrinki iz Dneva odprtih kleti 2015 (1. del)

Pozdravljen ljubitelj vina!


Dnevi odprtih kleti so za nami in letos nas je spremljajo že popolnoma poletno vreme. Kot sem napisal, sva s punco pot med kletmi opravila s kolesi. Že dopoldne sva ugotovila, da zaradi "pasje" vročine to ni dobra ideja. Pa vendar sva vztrajala do konca. Med potjo je punca zelo marljivo s fotoaparatom dokumentirala najin dan. Nastalo je kar nekaj lepih slik, ki jih lahko vidiš v tej objavi.

Najprej sva obiskala mojstra penin g. Sirka (Bjana), ki me je posebej navdušil s penino Cuvee Prestige, čeprav so bile vse penine na zelo visokem nivoju.


Nato sva obiskala vinsko klet Reja v Kozani. Tudi tam je bilo kar nekaj lepih in zanimivih vin, kot je recimo Rebula "Rakac", ki zori v akacijevih sodih.

Naslednja postaja sta bila brata Prinčič (vinska klet Prinčič in vinska klet Mulit). Vseh vin seveda nisva poizkusila, saj bi v nasprotnem primeru, lahko končala kar tam. Moram pa reči, da sta me še posebej navdušila vina Mulit rdeče in Mihael belo.

Po malici in kratkem počitku sva se spustila v Vipolže, k enemu izmed meni najljubših vinskih kleti - Edi Simčič. Zmagovalec je bil zagotovo sauvignon, ki je bil za moj okus tudi najboljši izmed vseh tekmovalcev na Ptujskem Salonu sauvignonov prejšnji mesec.


Po poteh "Žlahtne štorije" sva se nato znašla na Grediču. Od vinskih kleti, ki so tukaj razstavljale svoja vina, naju je (ne tako presenetljivo) najbolj navdušil Marjan Simčič. Še posebej sta izstopala njegova rdeča vina: modri pinot letnik 2012 in pa Teodor rdeče letnik 2008.  Izredno lepemu ambientu je kljubovala le misel, da sva skorajda na najnižji točki Goriških Brd in da naju, kamorkoli bova krenila, čaka strm klanec.

Se nadaljuje ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."