petek, 8. maj 2015

"Woodstock" - Gjerkeš

Pozdravljen ljubitelj vina!
Iz Primorske se preselimo v Prekmurje, kjer vino pridelujejo dve večji vinski kleti - Marof in Gjerkeš. Vino, ki ga danes predstavljam, prihaja iz slednje, pri kateri najbolj slovijo po dobrih chardonnayjih. 

"Woodstock" je namreč 100% chardonnay, ki ga je vinar poimenoval po prizorišču legendarnega koncerta iz leta 1969. Malo zaradi tega, ker mu je bilo tisto obdobje tako všeč. Malo pa zaradi tega, da bi z imenom povzel stil vina, ki ga opisuje kot odštekanega, kot so bili mladi v šestdesetih. Seveda pa je takšno poimenovanje tudi marketinška poteza.

Naj priznam, da vino moje punce ni najbolj navdušilo. Pa čeprav je to njena najljubša sorta. Mislim, da predvsem zaradi arome, ki je nekoliko nenavadna. Meni se ni zdela napačna - prej posebna. Toda pri okusu pa sem zaradi stila vinifikacije pričakoval malo več maslenosti in mineralnosti.



Sorta: chardonnay
Letnik: 2012
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 13.5%
Vinifikacija: Del vina je zorel v barik sodčkih, drugi del pa v inoks cisternah.

Opis vina:
Vino je svetlo zlate barve. Aroma je zanimiva, primarno po zeliščih, v ozadju tudi poper. V ustih je vino suho, sveže, srednje polnega telesa in z živahno kislino. Nekako pogrešam mineralnost in pa maslenost, ki sem ju vajen pri takšnem stilu vina. Odhod je kar dolg in osvežujoč. 

Na kratko: Korekten charodnnay, ki je lepo piten. 
Ujemanje s hrano: Priporočam, da vino poizkusite ob dobri prleški tünki.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."