nedelja, 26. julij 2015

Modra frankinja - Prus

Pozdravljen ljubitelj vina!

Pa sem prišel iz dopusta. Tako kot vsak, je bil tudi ta zelo lep in je prehitro minil. Iz letošnje dopustniške destinacije sem pripravil kolaž štirih vin, ki pa jih bom predstavil naslednjič. Tokrat eno izmed slovenskih vin, ki mi je ostalo za objavo predenj sem odšel.

Modra frankinja je sorta, ki v zadnjem času v Sloveniji zelo pridobiva tako na prepoznavnosti kot tudi na kvaliteti. Sorta je vsekakor zmožna velikih vin, to nam dokazujejo frankinje iz sosednjih Avstrije in Madžarske, ampak v Sloveniji tega nivoja s to sorto še nismo dosegli.

Vinska klet Prus je najbolj znana belokranjska klet in Jože je vinar leta že ne vem več katero leto zapored. V svoji vitrini imajo že veliko nagrad iz najbolj prestižnih tekmovanj. Toda te nagrade so v veliki večini prejela njihova predikatna vina.



Sorta: modra frankinja
Letnik: 2011
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 13.0%
Vinifikacija: Vino je zorelo v velikih hrastovih sodih.

Opis vina:
Vino je intenzivno temno rdeče barve s svetlo rdečimi odtenki. Aroma je srednje izražena, sadna, po gozdnih sadežih. V ustih je vino suho, srednje polnega telesa in toplo. Je zelo mehko (kisline skorajda ni) in deluje kar nekoliko mrtvo (mogoče je bilo vino pred kakšnim letom boljše). Tanini so zreli. Odhod je srednje dolg in pusti nekoliko grenak pookus v ustih.

Na kratko: Povprečna modra frankinja, predvsem pogrešam svežino in mladost.
Ujemanje s hrano: Vino se bi dobro prilagalo pečenemu jagenjčku in pečenemu odojku.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."