ponedeljek, 4. april 2016

Šempas - festival vin in oljčnih olj 2016

Pozdravljen ljubitelj vina!

Letos sem imel prvič čas, da obiščem festival vin in oljčnih olj v Šempasu. Vsako leto se tam predstavi manjša ampak zanimiva množica vinarjev iz cele Slovenije. Seveda pa je poudarek na "domačinih" - Vipavcih. Zagotovo pa je to festival, ki se ga splača obiskati, in upam, da se tja vrnem tudi naslednje leto.

Med festivalom sem imel možnost poizkusiti kar nekaj dobrih vzorcev. Nekaj teh, ki so mi najbolj ostala v spominu, bom danes tudi izpostavil. Seveda pa nisem niti približno poizkusiti vseh in zelo verjetno se je v množici vzorcev lahko skrivalo še kakšno odlično vino.

Kakorkoli, spodaj je 10 vin, ki me je na festivalu najbolj prepričalo.

Klarnica, Cigoj, letnik 2015: Poudarek na svežini in mineralnosti. Odlično.

Pinela, Ferjančič, letnik 2015: Sveža, lepo uravnotežena in sortna pinela.

"Trezor", Mansus, letnik 2015: Prijeten svež sauvignonasse - bivši furlanski tokaj.

Šipon, PRA-Vino, letnik 2015: Referenčen šipon, ki ima značilno sortno kislino mojstrsko uravnoteženo s ščepcem nepovretega sladkorja.

Angel "belo", Batič, letnik 2011: Mojstrska bela zvrst iz sedmih sort grozdja. Iz jeroboama (3-litrske steklenice).

Fantasia "belo", Colja, letnik 2011: Maslena, polna in zelo lepo uravnotežena bela zvrst.

Sauvignon vert, Fornazarič, letnik 2011: Lep, poln, maslen in eleganten sauvignonasse - bivši furlanski tokaj.

Šipon "prestige", PRA-Vino, letnik 2012: Odličen šipon, ki dokazuje, da je sorta zmožna pokazati tudi bolj resen obraz.

Barbera, Saksida, letnik 2012: Sortna in zelo sadna barbera z značilno višjo kislino.

"Carsus", Štoka, letnik 2009: Po mojem mnenju boljši od letnika 2007, ki mu je ostalo premalo primarnih arom. Še mlad.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."