torek, 17. februar 2015

Modri pinot - Pasji rep (letnik 2011)

Pozdravljen ljubitelj vina!

Dolžan sem še opis drugega vina, ki se ni izkazalo za dober izbor zraven narezka. Toda pri temu vinu ni šlo za vprašanje kvalitete (sploh ne), šlo je preprosto za ne najboljši "timing".

Nazadnje sem to vino pil julija lansko leto. Jasno je bilo, da vino potrebuje še nekaj časa. Takrat sem mislil, da bo dovolj, če ga pustimi starati približno pol leta. Mislil sem, da se bodo v tem času tanini že zmehčali in kislina umirila.

No, buteljko mi je uspelo ohraniti ta čas nedotaknjeno, vendar izkazalo se je, da sem bil z oceno časa staranja nekoliko preveč optimističen. Mislim, da bo potrebno vsaj še eno leto preden bom spet "tvegal" in odprl še kakšno buteljko. Nekatera vina preprosto potrebujejo več časa, da dozorijo. Na nas pa je, da potrpežljivo čakamo in z malo sreče ujamemo vino, ko je to najboljše. 


Sorta: modri pinot
Letnik: 2011
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 14.0%
Vinifikacija: Prepričan sem, da je vino zorelo v barik sodčkih. Mislim da okoli dve leti.

Opis vina:
Vino je temno bordo rdeče barve. Aroma je srednje izražena, najbolj po rdečih gozdnih sadežih (višnja), v ozadju pa je prijetna nota lesa. V ustih je vino suho, ne še popolnoma zaokroženo (kislina še nekoliko izstopa), sicer pa sadno in polnega telesa. Taninski oprijem je kar bogat, vendar so tanini še precej grobi. Pookus je dolg in dober.

Na kratko: Mladenič, ki bi lahko zrastel v pravega gospoda. Počakati.
Ujemanje s hrano: Dovolj krepak, da ga lahko ponudimo tudi ob divjačini in govejih steakih. Seveda pa se bi dobro ujel tudi z svinjino in teletino. Prilega se tudi k srednje in bolj zorjenim sirom.

Do naslednjič ...

2 komentarja:

  1. Pijem ga zdaj, aprila 2016, in se strinjam z vašo oceno. Kislina je po še enem letu še malce zbledela, a jo je prijetno občutiti. Žamet taninov še vedno boža. To vino bo z leti še pridobilo. Sir rochefort gre dobro zraven.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja,

      takšnih povratnih informacij sem vedno vesel.

      Lep pozdrav, Vl

      Izbriši

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."