nedelja, 21. junij 2015

"Konrad" belo - Pulec

Pozdravljen ljubitelj vina!

Vinska klet Pulec se nahaja v vasici Plešivo v Goriških Brdih. Tudi letos je sodelovala na festivalu Dnevi odprtih kleti in v sklopu le-tega sva jo s punco obiskala. 

"Konrad" belo je zvrst chardonnayja, zelenega sauvignona in rebule. Predstavlja najvišjo linijo iz te kleti. Najboljše grozdje treh sort zori v barik sodčkih okoli 12 mesecev. Krajše zorenje v lesu vinu daje širino in polnost, vendar pa vino zaradi tega vinu ostane še nekaj svežine.



Sorte: 50% chardonnay, 35% zeleni sauvignon in 15% rebula
Letnik: 2013
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 14.0%
Vinifikacija: Vino je zorelo v barik sodčih približno 12 mesecev.

Opis vina:
Vino je svetlo zlate barve. Aroma je srednje izražena, kar široka, vonjati je zrele tropske sadeže, sušeno cvetje, v ozadju med in les. V ustih je vino suho, polnega telesa, kar krepko, masleno in celo malenkost oreščkasto. Za moj okus je vino pretoplo - alkohol preveč ostaja na jeziku. Odhod je dolg, vendar se tudi tukaj alkohol preveč čuti. 

Na kratko: Dobra bela zvrst, ki je za moj okus pretopla (alkohol se preveč čuti).
Ujemanje s hrano: Vino bi postregel k lososovem steaku ali pa k pikantnemu piščančjemu mesu.

OPOMBA: Ko sem odprl drugo buteljko, vino ni bilo na takem nivoju. Pomagalo je, da je vino odprto stalo en dan v hladilniku. Ampak tudi potem je bil alkohol v ustih preveč izražen.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."