sreda, 10. junij 2015

Utrinki iz Dneva odprtih kleti 2015 (2. del)

...

Uspešno in brez vmesnih postankov (razen enega za fotografiranje) sva prikolesarila v Plešivo. Ker sva imela še kar nekaj časa, sva se odločila, da obiščeva vinsko klet Ščurek. Priznati moram, da nimava dobrega mnenja o tej kleti, malo zaradi odnosa Ščurkovih do gostov, pa tudi vina (z izjemo bele Stare brajde) naju v preteklosti niso navdušila. 
No, tokrat je bilo boljše; tako vino kot tudi odnos. 


Zadnja postojanka sobote pred napeto pričakovanim finalom lige prvakov je bila vinska klet Pulec. Pri slednji je mojo punco najbolj očaral "tokaj", mene pa cabernet sauvignon "barrique", ki pa si resnici na ljubo zasluži kakšno bolj izvirno ime. Večer sva zaključila v piceriji Belvin (v lasti Pulcev), kjer imajo za moj okus eno najboljši pic v Sloveniji.



Naslednji dan sva obiskala še vinsko klet Iaquin. Degustacija je potekala v istoimenskem hotelu, ki je eden izmed najlepših v Goriških Brdih. Zanimivo da me je tudi tukaj najbolj navdušil cabernet sauvignon, ki ga je Uroš Jakončič polnil samo v magnumih (1.5 l) in bo na trg prišel šele čez približno dve leti.

Na koncu sva obiskala še vinsko klet Čarga 1897, ki domuje na vznožju strmega klanca. Sam ambient je neverjetno lep, medtem ko naju njihova vina niso pretirano navdušila.

Če potegnem črto, je bil to res lep vikend, poln vinskih in tudi drugih doživetij. Skoraj zagotovo lahko rečem, da se bova tudi prihodnje leto udeležila Dneva odprtih kleti.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."