torek, 29. september 2015

Obvestilo za bralce

Pozdravljen ljubitelj vina!

Približujemo se 100. objavi in tudi prvi obletnici nastanka bloga. Po enem letu se že vidi, kaj bi bilo potrebno spremeniti oziroma dodati. Preobleko sva s punco zamenjala že pred dobrim mesecem. Zdaj pa je čas za malenkostne vsebinske spremembe oziroma bolje rečeno dodatke. Velja še povedati, da bloga za nazaj ne bom spreminjal. 


Prvi dodatek bodo numerične ocene vin. Ne zaradi tega, ker bi se hotel igrati sodnika, ampak zaradi tega, ker hočem svoje mnenje izrazit, tako da ne bo dvoumno ali pa napisano med vrsticami. Obljubim, da ne bo pristranska, ne morem pa obljubit, da ne bo subjektivna. Ker konec koncev je vsaka ocena vina do neke mere subjektivna. Mislim pa, da sem v tem času, od kar sem tako zagret ljubitelj vin, poizkusil veliko vin in se (samostojno) tudi izobrazil.


Za prikaz ocene sem se odločil za zvezdice, ker sem takih ocen vajen še iz Vinskega vodiča in kasneje tudi iz osebnih zapiskov. Lestvica bo sestavljena iz ocen od ene do petih zvezdic, kjer bodo možne tudi vmesne (polovične) ocene. Pomen "polnih" ocen je naslednji:



Vina z večjo napako (pri okusu ali aromi) in vina, ki so preprosto zgrešena.
Preprosta vina, ki jih ne bi ravno priporočal.
Korektna vina, ki že nudijo zadostno mero zadovoljstva.
Zelo dobra vina, ki jim manjka le malo, da bi bila vrhunska (včasih samo čas).
Vrhunska vina, ki bi jih brez zadržkov priporočal vsakemu.
Najboljša vina, ki bi jih pil, če bi vedel, da jutri ne obstaja. Obvezen del moje osebne zbirke.

Poleg tega sem se odločil, da bom v spodnjem delu, kjer naštevam lastnosti vina, dodal še atributa poreklo in cena. Pri slednji se bom omejil na cene iz bodisi spletnih bodisi navadnih trgovin. Praviloma pa velja, da so cene vin pri njihovih pridelovalcih (v kleti) nižje. 


Upam, da bo zate bralca blog še vedno ostal vir neodvisnih informacij o vinu in da ga boš še naprej rad bral. Na kakršnakoli vprašanja ali komentarje, pa bom, če bom le znal, z veseljem odgovoril. 


Do naslednjič ... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."