sreda, 30. september 2015

Cabernet sauvignon Bagueri - Vinska klet Goriška Brda

Pozdravljen ljubitelj vina!

Pa nadaljujmo s predstavitvami vin. Vinska klet Goriška Brda je največja vinska klet v Sloveniji. Na leto pridela kar 7 milijonov litrov vina. Svoje izdelke redno daje na ocenjevanje. Tudi tale cabernet sauvignon je prejel kar nekaj nagrad; zlato medaljo na festivalu Vino Ljubljana, zlato medaljo na Radgonskem sejmu AGRA in mogoče še najbolj žlahtno - zlato medaljo iz tekmovanja Concours mondial v Bruslju.

Te nagrade niso ravno od muh, zato sem mogoče od vina pričakoval več. Predvsem me je motilo, da ni bilo pravega taninskega oprijema in da je bilo kar precej mehko. Seveda pa ima vino tudi svoje dobre plati. Več o njem si lahko prebereš pod sliko.


Sorta: cabernet sauvignon
Letnik: 2011
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 14.5%
Poreklo: Goriška Brda, Slovenija
Cena: 11,89 €
Vinifikacija: Vino zori v sodih 12 mesecev; 80% v barik sodčkih ter 20% v velikih hrastovih sodih

Opis vina:
Vino je rubinaste barve s fuksija odtenki. Aroma je srednje izražena, po gozdnih sadežih, v ozadju tudi malenkost čokolade. V ustih je vino suho, uravnoteženo, srednje polnega telesa, sadno in pitno ter ima prijetno sladkost. Za moj okus ne deluje dovolj resno za to linijo. Taninski oprijem se mi zdi malenkost premalo čvrst. Pookus je saden, srednje dolg in malenkost pogreni. 

Na kratko: Vino je lepo mehko in pitno, kljub visoki stopnji alkohola. Vendar bi po mojem mnenju vino te linije moralo biti bolj čvrsto in kompleksno.

Ocena:

Ujemanje s hrano: Vino si bi upal zaradi prijetne sladkosti ponuditi zraven ne preveč sladke čokoladne torte z nadevom iz gozdnih sadežev.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."