četrtek, 5. november 2015

1. ROJSTNI DAN - 2 x 10 NAJBOLJŠIH VIN

Pozdravljen ljubitelj vina!

Točno pred enim letom je Vinski potopis zaživel. Takrat sem napisal prvo objavo in do danes jih je bilo kar 107. Skupaj sem tako v enem letu predstavil nekaj več kot 100 vin. Med njimi je nekaj odličnih, lepo mero zelo dobrih in veliko dobrih. Podpovprečnih je zelo malo, skorajda nič.

Kot se za vsako leto delovanja obeležijo najboljše stvari, bova danes s punco izbrala nama deset najboljših vin. Odločila sva se, da bova svoj izbor omejila na vina, ki sem jih v tem letu predstavil v Vinskem potopisu. Ker je različne stile vin nemogoče primerjati med sabo, sva izbor razdelila v naslednje kategorije: belo sveže, belo krepko, rdeče sveže, rdeče krepko, peneče, oranžno in rose. Poleg tega pa sva dodala še posebno kategorijo "častna omemba", v katero je vsak dodal tri vina, ki si zaslužijo omembe. To pomeni, da je vsak izbral 10 vin. 

Čez leto sva poizkusila tudi nekaj vin, ki se še razvijajo in katerih čas šele prihaja. Ob pisanju lestvice pa sva se odločila za izbor vin, ki so že sedaj na vrhuncu ali pa zelo blizu. Kljub temu moram priznati, da sva kar težko sestavila lestvici.

Namig: Objavo sem napisal tako, da se s klikom na vino odpre nov zavihek z dejansko predstavitvijo vina.

Puncina lestvica:


Moja lestvica:


Še enkrat naj povem, da je bil izbor zelo težak. Še kar nekaj vin bi si zaslužilo biti na teh dveh seznamih. Kaj pa ti? Si že poizkusil katerega od zgoraj naštetih? In kakšna bi bila tvoja lestvica najboljših 10-ih vin tega leta?

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."