sobota, 21. marec 2015

Teden restavracij - ošterija Debeluh

Pozdravljen ljubitelj vina!

Včeraj se je začel spomladanski teden restavracij. V sklopu slednjega najboljše slovenske restavracije pripravijo degustacijski meni (3 hodni, ponekod celo 4), ki stane 15 € na osebo. Če si ljubitelj višje kulinarike, je teden restavracij odlična možnost za uživanje ob dobri hrani. Pa tudi cenovno je bolj ugodno. Več o tednu restavracij in o tem, katere restavracije v tvoji bližini sodelujejo na njem, si lahko prebereš na spodnji povezavi.

http://tedenrestavracij.si

S punco sva včeraj obiskala ošterijo Debeluh v Brežicah. Kdor živi v tistem koncu, jo nedvomno pozna. Velja namreč za eno izmed najboljših restavracij Dolenjske in Posavja. 

Pri Debeluhu sva bila prvič. Ambient je zelo okusen in velikost restavracije ravno pravšnja. Punca, ki je velika ljubiteljica penečih vin, si je najprej zaželela kozarec Isteničeve penine Brut Prestige. Malo jo je razočaralo le, da so penino natočili v kozarec za vino, kar se je tudi meni zdelo malenkost nenavadno. 

Medtem ko je ona srkala penino, sem se z natakarico menil o izboru vina. Pri Debeluhu namreč vinske karte nimajo, čeprav je ponudba vina kar bogata. No, na koncu sem se odločil za sivi pinot Edija Simčiča, letnik 2008.

Meni je bil sestavljen iz štirih hodov. Za prvo jed so nama na istem krožniku zelo lično servirali surovo tuno, ki je bila polita z omako iz agrumov, in postrv na brodet. Kasneje se je izkazalo, da je bila surova tuna, ki se je kar topila v ustih, zmagovalec večera.

Sledil je odprt raviol z jagenjčkom, ki je bil prekrit s skuto. Nato je prišla na vrsto glavna jed: pomladanski roastbeef (roastbeef na pireju iz krompirja in zelenjave). Pri slednjem mi je bilo zelo všeč, da ni bil pretirano začinjen. Na narezane koščke so posuli le malo grobo mlete soli.

Za konec je natakarica prinesla sladico, ki je bila še posebej všeč meni, ker je bila dokaj preprosta in ne pretirano sladka. Sestavljena je bila iz popečene skute in jagodnega preliva.

Vse skupaj je bilo zelo okusno in večer je bil prečudovit. Zaradi tega tudi v tem postu ni nobene fotografije. Preprosto sva tako uživala, da sva se raje posvetila ambientu in romantiki, kot da bi se trudila s fotografiranjem.

Kaj pa vino? Šlo je še za eno vrhunsko vino izpod rok Aleksa in Edija Simčiča. Kazalo ni nobenega znaka starosti, bilo je polnega telesa, mehko in ko se je čez čas odprlo, je svoje dodala tudi izjemna aroma.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."