četrtek, 19. marec 2015

Capris Plemenito rdeče - Vinakoper

Pozdravljen ljubitelj vina!

Danes imam zate opis odličnega vina, ki je povrhu še cenovno ugodno za svojo kvaliteto. Tako kot že nekatera druga vina na tem blogu, je tudi to potrebovalo čas, da se je zmehčalo in umirilo. Spomnim se, ko smo ga pili pred dvema letoma. Bilo je tako trpko, kot bi ugriznil v nezrel kaki. Takrat sem bil še zelo zelen in nisem verjel, da bi to vino lahko zraslo v nekaj vrhunskega. Kako sem se motil! Iz te trpkosti se je v pičlih dveh letih razvilo vino, ki danes z lahkoto pomete z večino drugih. Tudi od tistih, za katere je potrebno seči malo globlje v žep.

Vinska klet Vinakoper me je že nekajkrat pozitivno presenetila. Mislim, da kar se rdečih vin tiče (liniji Capo D'Istria in Capris) pridelujejo izjemna vina za zelo dobro ceno.

Letnik, ki ga tukaj opisujem, ni več v prodaji. Mogoče ga boš še kje našel. V redni prodaji je zdaj letnik 2011. Slednji je bil v Sloveniji eden najboljših sploh. Zato imam veliko upanja tudi za to vino. Absolutno pa ga ne smem odpreti letos, niti naslednje leto še ne. Splača se počakati, verjemite mi. Sam sem ga že odprl in me je kar malo streslo. Tako trpko je. Tako kot je bil letnik 2008 pred dvema letoma.

Več o opisu vina si lahko prebereš spodaj.



Sorte: 35% merlot, 30% cabernet sauvignon, 30% cabernet franc in 5% refošk
Letnik: 2008
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 14.0%
Vinifikacija: Maceracija je trajala 12 dni. Nato je vino zorelo v barik sodčkih iz slovenskega hrasta.

Opis vina:
Vino je rubinaste barve. Aroma je opojna, izražena in globoka. Vonjati je primarno temno gozdne sadeže (najbolj borovnice in ribez). V ustih je vino suho, polnega telesa, sadno in čudovito zaokroženo. Tanini so ravno prav mehki. Odhod vina je precej dolg in dober.

Na kratko: Odlično vino za dobro ceno, ki je zdaj na vrhuncu.
Ujemanje s hrano: Priporočal bi vse vrste težjih in začinjenih jedi, kot so goveji steaki, divjačina in svinjina.

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."