ponedeljek, 2. marec 2015

Rdeči jebačin - Pasji rep (Ko vino dozori v nekaj neverjetnega)

Pozdravljen ljubitelj vina!

Danes bom govoril o nečem posebnem. O vinu, ki je od leta 2006 naprej zorelo (najprej v sodu, nato še v steklenici), se izpopolnjevalo, raslo in potrpežljivo čakalo, da ga nekdo odpre. No, tudi sam sem potrpežljivo čakal ...

Naj povem, da se tega vina ne da več dobiti. Buteljke sicer še obstajajo, vendar sem trdno prepričan, da se lastniki ne bi zlahka ločili od njih. Sicer pa je tudi že predstavljen rdeči jebačin, letnik 2011, kar korekten nadomestek. Toda mislim, da je slednji na vrhuncu že zdaj in si od njega ne moramo obetati, da bo tako dobro kljuboval zobu časa. Kaj šele, da bi s časom dozoreval.

Verjamem, da obstajajo strokovnjaki, ki se z mano ne bi strinjali, da je to veliko vino. Res je, da mu manjka za odtenek kompleksnosti. Toda kompleksnost ali ne, tisto kar to vino krasi in ga naredi velikega, je popolna usklajenost med aromo in okusom, neverjetna mehkoba in žametnost taninov. Po mojem mnenju lahko samo veliko vino doseže tako stopnjo zaokroženosti.

Vino, ki sem ga verjetno pil zadnjič in mi bo za vedno ostalo v lepem spominu. Tudi zaradi priložnosti, ob kateri sem ga odprl, in družbe, ki je bila z mano ob njegovem odprtju.


Sorti: merlot in cabernet sauvignon
Letnik: 2006
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: /
Vinifikacija: Vino je zorelo v 225l-skih barik sodčkih približno 20 mesecev.

Opis vina:
Vino je temno rdeče barve. Videti ni nobenih rjavih odtenkov (kar je lep indikator, da je vino še vedno v top formi). Aroma je opojna, vsekakor izražena, kot da bi kdo za mizo kuhal slivovo marmelado. V ustih je vino suho, uravnoteženo, zaokroženo, sadno, polnega telesa, skratka čudovito. Taninov je za moj okus ravno prav, slednji so popolnoma žametni. Pookus je v okusen in zelo dolg.

Na kratko: Kapo dol! Letnik 2011 je kar dober približek.
Ujemanje s hrano: Priporočam, da v tem vinu uživate brez spremljave hrane in se mu tako popolnoma posvetite.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."