četrtek, 28. januar 2016

Merlot - Krapež

Pozdravljen ljubitelj vina!

V Sloveniji je dobrih pridelovalcev merlota zelo veliko. O tem priča tudi zgodovina bloga, tekom katere sem predstavil že marsikaterega (meni) odličnega. Tudi Krapež iz Zgornje Vipavske doline je eden izmed njih. Pravzaprav je ta sorta paradni konj te vinske kleti.

To vino sem prvič poizkusil pred približno dobrima dvema letoma. Takrat je bilo še izredno trpko in tudi kisline so bile visoke. Ko sem ga pred nekaj dnevi po tolikem času odprl, nisem vedel, kaj točno naj pričakujem. No, vino je med tem časom naredilo veliko. Kisline in tanini so se omehčali, vse skupaj je delovalo veliko bolj zaokroženo. Za moj okus pa ga bi moral pustiti še nekaj časa zaprtega, da bi dosegel svoj optimum.

Sorta: merlot
Letnik: 2009
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 13.5%
Poreklo: Vipavska dolina, Slovenija
Cena: dobrih 15,0 € (žal se točne cene ne spomnim)
Vinifikacija: Po 21-dnevni maceraciji je vino 24 mesecev zorelo v barik sodčkih. Nato je vino pred prodajo še 12 mesecev zorelo v steklenicah.

Opis vina:
Vino je intenzivne temno rdeče barve in je sortno gosto oziroma motno. Aroma je lepa, nekoliko bolj spominja na cabernet sauvignon (višnje, robidnice), v ozadju sladki koren. V ustih je vino suho, še ne popolnoma uravnoteženo (še malenkost preveč trpko), polnega telesa in krepko (kljub malo nižji alkoholni stopnji za ta tip vin) ter sadno (višnje). Odhod je dolg in saden. V ustih pusti lep pookus po višnjah, skoraj višnjevem kompotu.

Na kratko: Še en zelo dober merlot, ki pa mu po mojem mnenju manjka nekoliko več kompleksnosti, da bi spadal med najboljše.

Ocena:

Ujemanje s hrano: Vino kar kliče po spremljavi hrane. Najbolj se ujema z mesnimi jedmi iz govedine ali divjačine. Postregel bi ga na primer k kuhani govedini s špinačo in pire krompirjem.

Do naslednjič ... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."