torek, 25. avgust 2015

Merlot - Santei

Pozdravljen ljubitelj vina!

Pred slabima dvema tednoma sem predstavil rose iz vinske kleti Santei. Takrat sem omenil, da je bilo prvo vino, ki so ga v tej kleti pridelali, iz letnika 2008. Povedal sem tudi, da je bil merlot iz te kleti v reviji Vino izbran med najboljših sedem merlotov po izboru Roberta Gorjaka. Nisem pa povedal, da gre pravzaprav za isto vino. Torej prvo vino, ki so ga v kleti pridelali, se je znašlo na seznamu sedmih najboljših merlotov v Sloveniji. Ni slabo, kaj?!

Na blogu sem do danes predstavil že dva odlična merlota. Najboljši po mojem okusu je bil merlot "Capo D'Istria" letnik 2009 iz vinske kleti Vinakoper, takoj za njim pa je bil Pirov merlot "bosc". Tudi to vino kotira nekam zraven, čeprav boljši od prvega za moj okus ni.

To vino odlikuje lepa sadnost tako na vonju kot v ustih, razkošen in še dovolj čvrst taninski oprijem ter svežina, ki jo mnoga podobna vina nimajo. Zaradi tega je ta merlot kljub polnosti in kompleksnosti precej piten. Bo pa še posebej navdušil tiste, ki imajo radi črni ribez, saj njegova aroma in okus najbolj spominjajo na ta sadež.



Sorta: merlot
Letnik: 2008
Sladkorna stopnja: suho
Alkoholna stopnja: 14.5%
Vinifikacija: Vino je zorelo v 225l-skih barik sodčkih. 

Opis vina:
Vino je nekoliko presenetljivo svetle barve; srednje intenzivno temno rdeče. Aroma je lepo izražena, sortna, v ospredju gozdni sadeži (najbolj črni ribez in pa tudi zrele češnje). V ustih je vino suho, kar polnega telesa, sadno (sok črnega ribeza), ima lepo svežino in je skorajda že popolnoma uravnoteženo. Taninov je dovolj in so še dovolj čvrsti. Zaključi se v dolgem sadnem in osvežilnem pookusu. 

Na kratko: Odličen merlot, ki kljub polnosti telesa še vedno premore lepo mero svežine, kar ga naredi lepo pitnega. Zelo dobra kakovost glede na ceno.
Ujemanje s hrano: Vino bi postregel k goveji tagliati ali pa k jedem iz divjačine, kot so jelenovi medaljoni na žaru.

Do naslednjič ...

1 komentar:

  1. "v ospredju gozdni sadeži (najbolj črni ribez in pa tudi zrele češnje)" - rdeče sadje... ;)

    OdgovoriIzbriši

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."