sobota, 27. december 2014

Peneča vina (2. del); Vila rose - Istenič

Pozdravljen ljubitelj vina!

Velikokrat v pogovoru rečemo, da odpiramo šampanjec. Pa ga res? Kakšna je razlika med šampanjcem in "navadno" penino? V grobem velja, da je peneče vino lahko šampanjec, če veljata dve stvari:
  1. Vino prihaja iz francoske pokrajine Šampanije (orig. Champagne). 
  2. Vino mora biti pridelano po klasični oz. šampanjski metodi.
To pomeni, da ni vsako peneče vino iz Šampanije šampanjec. Obratno pa velja tudi, da sekundarna fermentacija v steklenici ni zadosten pogoj (npr. Zlata radgonska penina), da je penina šampanjec.

Zadnjič sem za neko priložnost kupil penino Vila rose iz vinske kleti Istenič. Gre za poznavalcem dobro znano klet iz Bizeljskega, ki vse svoje penine prideluje po klasični metodi. Zanimiva je tudi zato, ker je po lastnostih podobna rose Zlati radgonski penini, ki sem jo pil le par dni kasneje. Če bi me kdo vprašal, katero bi raje pil še enkrat, bi se skoraj zagotovo odločil za Isteničevo Vilo rose. Prepričal me je njen saden okus in zares fini mehurčki CO2.


Sorta: modri pinot
Sladkorna stopnja: polsuho
Alkoholna stopnja: 12.0%
Metoda pridelovanja: klasična oz. šampanjska

S čimerkoli že boš nazdravljal ti želim, 
SREČNO, VESELO IN USPEŠNO LETO 2015!

Do naslednjič ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."