četrtek, 6. november 2014

Prvi blog!

Lep pozdrav vsem,
                                         ki ste si vzeli čas, da berete moj blog!


Z vinom sem prvič srečal pred približno 10-imi leti. Od takrat je moje spoštovanje do njega samo rastlo.Če se nekoliko poglobiš, ugotoviš, da je za pridelavo dobrega vina potrebno veliko znanja in potrpežljivosti ter nenazadnje tudi sreče (vreme, bolezni, ipd.). Zanimivo je, da sta si dve različni buteljki iste sorte vina tako različni. Včasih se zgodi, da tudi dve buteljki istega vina nista enaki. Velja tudi, da je vino kot živ organizem: Ima svoje rojstvo, mladost, vrhunec in padec.

Blog sem začel pisati, ker:

  • sem velik ljubitelj vin in kulinarike,
  • sem poizkusil že veliko različnih vin in bi rad imel zapisano, katera so me navdušila oz. razočarala,
  • je nažalost informacij o slovenskih vinih in vinograndikih na spletu zelo malo,
  • je vin malo morje in cena ni vedno merilo za kvaliteto ter
  • zame velja pregovor: "Življenje je prekratko, da bi pili slabo vino."
Opise buteljk bom pisal popolnoma nepristransko. Ni moj motiv, da bi koga promoviral oz. blatil in ne pišem zato, da bi komu vsiljeval svoja mnenja. To pišem, da bi opisal vina, ki sem jih poizkusil, in drugim nekoliko olajšal izbiro.

Do naslednjič...


1 komentar:

Zdravo!
Tukaj lahko objavo komentiraš ali pa me karkoli vprašaš.

"Hello!
You can comment the post here or you can ask me anything else."